-
-
Sorry, ik ben geen botenkenner. Betrek Leen eens hierin. Hij verkoopt tenslotte de botenlijn en zal hier zeker wat vanaf weten.
Gr Roy
-
Probeer eens een kalk verwijderaar, begin dan met een niet agressief middel, bv azijn, als dat niet werkt kun je iets sterkers proberen. HG heeft ook een hele reeks schoonmaak producten, misschien zit daar iets tussen :?:
-
leen heeft hele goeie spullen daarvoor
heb ik laatst gehoord door ook voor de marine lijn info op te vragen
voor mijn buurman krijg ik die misschien ook van de MEHR af :lol: :lol:
succes
-
Marine-Line to the rescue !!!
Probeer eens iets van Safe-Degreaser.. ik heb ook wel eens All Surface Degreaser verkocht om troep op boten te verwijderen, werkte erg goed!
Een goede beschermlaag zal het probleem dan niet meer doen terugkomen :wink:
-
Howdy Janko, volgens de berichten doet de #67 = One-Step Compound - (Marine/RV Line) en een rotary met wollen pad een
hele goede job met de aangegeven aanslag te verwijderen.
Helaas heb ik hier geen ervaring mee, maar vraag eens bij Leen, die weet er meer van denk ik :P 8)
Hier is de koppeling naar Meguiar's produkt afkortingen; Acronyms/product list
Geluk er mee :wink:
-
-
Hoi janko,
Deze aanslag ziet er behoorlijk hardnekkig uit.
Ik heb zelf nog niet al te veel ervaring met de produkten uit de marine lijn.
Een dergelijke aanslag is bij een klant eraf gegaan met de "Hard Water Spot Remover". De "One Step Compound" machinaal zou ook een mogelijkheid zijn gezien de omschrijving op de verpakking.
Je mag altijd even langskomen met de boot om het een en ander te proberen. Kunnen we gelijk een stukje varen op de Grevelingen. :wink:
Leen
-
Bedankt allemaal voor de reakties :lol: :wink: Ik denk dat ik Leen eens een bezoekje breng :wink: maar of dat met de boot is? Met al die ruime straten daar :lol:
Gr. Janko
-
Kan je er niet naartoe varen dan :?:
Wat ik mij nu afvraag, als de onderkant van de boot gepolijst wordt gaat hij dan miet meteen een stuk harder :?: :mrgreen: :lol:
Regels voor berichten